1399-07-24

نمایندگی رسمی دوزینگ پمپ های AQUA

اکسیر تجارت نماینده رسمی دوزینگ پمپ های آکوا (AQUA) ایتالیا

آنالایزرها و دوزینگ پمپ های شرکت ایتالیایی آکوا (AQUA) در بین کاربران ایرانی محبوبیت قابل توجهی دارد. این موضوع مارا بر آن داشت تا این محصولات را به صورت رسمی و انحصاری به شما عزیزان عرضه کنیم.

شرکت اکسیر تجارت با بیش از 15 سال تجربه، به عنوان نماینده رسمی دوزینگ پمپ های آکوا (AQUA) در ایران خدمات خود را در بخش های فروش، تعمییرات و خدمات پس از فروش ارائه می کند. تضمین کیفیت و گارانتی  یکساله محصولات ، ارائه ده سال خدمات پس از فروش و همچنین شرکت در نمایشگاه های بین المللی با حضور نمایندگان شرکت AQUA از مشخصه های رسمی بودن نمایندگی این شرکت می باشد.

خدمات پس از فروش و ضمات تعمیرات دوزینگ پمپ های آکوا (AQUA) ایتالیا

کارشناسان ما با تجربه ی بالا و دانش به روز توانایی آن را دارند که در صورت بروز مشکل در دوزینگ پمپ های آکوا و یا سایر محصولات ، آنها را عیب یابی نموده و در اسرع وقت، با هزینه ای مناسب و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر و بازسازی نمایند.

سرویس ها و تعمیرات ارائه شده در اکسیر تجارت به دلیل اطمینان از سطح بالای مهارت و تخصص کارشناسان، دارای گارانتی می باشند. تمامی کارشناسان این مرکز به دلیل تاکید مدیریت به اصول مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان، ملزم به رعایت قوانین وضع شده در زمینه تکریم ارباب رجوع، ارائه راهنمایی و مشاوره های لازم به آن ها هستند.

در صورت تماس با اکسیر تجارت نماینده رسمی فروش دوزینگ پمپ های آکوا (AQUA) می توانید از مشاوره و راهنمایی کارشناسان استفاده کرده و باتوجه به نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید دوزینگ پمپ مناسب خویش را تهیه نموده و از خدمات پس از فروش تخصصی ما در زمینه پشتیبانی و تعمیرات انواع تجهیزات مرتبط بهره مند گردید.

برای بر قراری تماس جهت مشاوره خرید و  یا در خواست تعمیرات می توانید به وسیله شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.